Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antic silver

By 15.12.15


O mé slabosti k patině a stříbrné už dávno víte, proto se nemůžete divit, že i Vánoce a vánoční ozdoby u mě jsou opět ve znamení starých časů. Na tyhle nádherné ozdoby jsem narazila v H&M v předvánočních slevách minulý týden. Prošla jsem kolem regálu a věděla jsem, že budou moje, ať se děje cokoli. Byla na ně dokonce 50% sleva, takže jsem neváhala ani chvíli, takže pokud budete mít kolem cestu, určitě na ně mrkněte. 
Každý rok se snažím svoji sbírku rozšiřovat, nejraději nakupuji antik vánoční ozdoby na Bella rose, kde si vždy vyberu. Letos jsem sbírku doplnila ještě o stříbrné lucerny z Irisy, což je česká firma, která vyrábí opravdové skvosty. Já jsem si své baňky šla vybrat přímo do podnikové prodejny, kde jsou bez přirážky a navíc je zde daleko větší výběr než v kterémkoli obchodě. 
A aby toho nebylo málo, 
z Fleru jsem si od jedné moc šikovné paní nechala vyrobit podle vzoru starých vánočních ozdob nádherné vánoční hvězdy z růžových foukaných perel. Nejenže skutečně působí jako ze starých časů, navíc vypadají tak romanticky, že bych je chtěla mít pověšené doma celoročně :). 
Navíc na fotkách můžete vidět květník, který jsem dostala od mého drahého jenom tak. Prý pro radost. A že byla obrovská :). Co za poslední dobu udělalo největší radost Vám?











7 komentářů

  1. Ty korálkové ozdobičky máme taky, nemáme je tedy na stromečku, jen na větvičkách ve váze, ale vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné ozdoby! Náš stromček je od minulého roka bielo-strieborný, takže konečne nevyzerá tak typicky ( červenozlatý, červený...) tieto ozdoby by sa k nemu dokonale hodili!

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, ty růžové hvězdy a šišky ale ve zlaté máme doma, to jsou věčné ozdoby.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...