Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Home sweet home

By 9.11.15


Další interiérový příspěvek je na světě. Přiznám se, že tento typ článků, společně s outfity mám nejraději a preferuji je i na ostatních blozích. Mám ráda tu pohodovou atmosféru, která na mě z interiérových fotografií dýchá, to teplo domova a kreativitu ostatních. 
V podzimních dnech si pochmurná a tmavá odpoledne zpříjemňuji čtením časopisů a blogů o bydlení, poslouchám svou oblíbenou hudbu, a přemýšlím o tom, jak si svůj domov vylepším. O dobrou náladu se mi postarají čerstvé květiny ve váze, něco sladkého na zub nebo stříbrné detaily. Momentálně mi v obýváku dominuje právě stříbrno-šedá kombinace s pastelovými akcenty. O keramice Mynte jste u mě už určitě slyšely, zbožňuji ty jemné pastelové odstíny i jednoduchý design. Pomaličku kompletuji svou sbírku, na kterou jsem opravdu pyšná :). 



Jablečný zákusek je na podzim u nás doma klasikou. 


Začala jsem sbírat tyto kouzelné magnetky, které mi krásně a vtipně oživí interiér. 



Postříbřené podtácky z vídeňského blešáku jsou jednou z nejlepších věcí, které jsem si dovezla.



Podnos od Chic Antique je perfektním doplňkem, který lze využít na tisíc způsobů.



Stylové a romantické krabičky se sirkami jsem prostě musela mít.



Antic karafa plní zatím pouze dekorační funkci, ale brzy najde své uplatnění v koupelně. 


Bílé svícny od Ib Laursen dokáží v podzimních dnech vykouzlit opravdu zámeckou atmosféru. 

7 komentářů

  1. Tak to je krásné :-). Hrozně se mi líbí ten hrnek, po podobném (nebo stejném? :-) jsem už pokukovala :-).

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Líbí se mi magnetka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, úplně z toho na mě dýchá ta pohoda :) U nás na stole bohužel nic být nemůže, kočka se o vše rychle postará :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  4. Adri, však ty víš jak moc mám rád tvoje fotky :) dokonalé jsou :) a to nemluvím o tom podnosu!! :) nádherný!! :)

    Puntíkatý blog - přečteno: Žítkovské bohyně

    OdpovědětVymazat
  5. to je tak roztomilé ! tenhle styl mám moc ráda :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji tyhle tve detaily! Ty polstarky jsou uchvatne, neuveritelne moc me zaujaly! A zakusek om nam nam!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...