Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Grey

By 7.10.15


Už tomu bude něco přes rok, co jsem absolutně propadla šedé barvě. Na všem. Šedá je pro mě druhá černá. Možná si troufnu říct, že mi sluší i víc než černá, protože je jemnější a nepůsobím v ní tak tvrdě. Dokonce i má světlá pleť v ní nevypadá tak nevýrazně. Zkrátka jsem si ji zamilovala, a nehodlám se ji jen tak vzdát :). K šedé nosím nejraději pastelové barvy, protože spolu výborně korespondují a výsledek je lehký, jemný a v některých případech až romantický. 
Tentokrát jsem k šedému cardiganu a roláku zvolila růžové jen detaily. Klobouk je jediný, který zde ve Vídni mám, ale tuším, že bude nejoblíbenější. Mám v plánu se o víkendu podívat znovu do Primarku a koupit další do sbírky. Abych šedo-černý outfit zjemnila, sáhla jsem po kotníčkových kozačkách z Bati, jsou mé oblíbené, protože mají stabilní podpatek. Jejich nevýhodou je, že jsou vykrojené, takže když přituhne, ukládám je zpět do botníku. No, a konečně kabelka. Ta je mojí srdcovou záležitostí. Šetřila jsem na ni dost dlouho, a když mi přišla, byla jsem z ní (a stále jsem) v sedmém nebi. Nedám na ni dopustit, a kdybych mohla, nosila bych ji denně. 
Jak se Vám outfit líbí, a jaký máte vztah k šedé barvě Vy?













Kabelka - Michael Kors
Klobouk - Primark
Rolák, džíny - Lindex
Cardigan - Atmosphere
Boty - Baťa 

19 komentářů

  1. Já jsem spíš na černou , ale tobě šedá moc sluší:):)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten outfit je naprosto dokonalý ! Moc se mi líbí, jak sji ho "zjemnila" světlým kloboučkem :) šedou mám taky ráda, ale vždy v mám doplněk s nějakou pastelovou - třeba právě jako tvůj pudrový klobouček :) opravdu povedené a těším se na další !!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :) šedá ti sluší, já mám šedou také ráda, ale klidně dám přednost i výraznějším barvám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super cardigan! Já mám šedou také moc ráda, hlavně teď na podzim je super :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, vážne skvelý outfit! A ten kardigán je super!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne zladený outfit. Veľmi ti to pristane ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit! Vždycky to doladíš krásnými náhrdelníky :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si zamilovala šedou :) Tobě to opět sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. slusi a ten svetrovy cardigan je krasny!:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. pro mě taková druhá černá je tmavě modrá :) a ta tvoje Hamiltonka v šedé barvě je přímo božská!! krásný je i klobouček, prostě ti to sluší :)

    puntíkatý blog - knihy plné tajemství

    OdpovědětVymazat
  11. Sede jsem letosni podzim take podlehla! Nejradeji bych ji take nosila vsude - respektive se s ni zahalila od hlavy az k pate :D Momentalne mam i sede nehty. Outfit je velice vydareny, klobouk se mi libi moc, protoze pro ne mam letos slabost, jinak i boty jsou velice zajimave, akorat chapu, ze do mrazu asi nic moc! Tohle ja rada a splneni si snu kabelkou - to je nadhera! Libi se mi, kdyz je nekdo schopny si nasetrit a jde si tak uskutecnovat sve sny!!! Tomu ja moc fandim :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Šedá sa mi páči a veľmi, zbožňujem celo šedé outfity a ten tvoj je veľmi vydarený. kabelka je tiež veľmi pekná, hlavne že ti robí radosť. Ja si tiež teraz plánujem splniť jeden kabelkový sen :-) I keď si ňou chcem liečiť aj depresiu z mojich okrúhlych narodenín :-D tak pekný deň. Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný outfit :) Já černou i šedou barvu miluji a nedám na ně dopustit :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký outfit :) šedou mám moc ráda a super se kombinuje.

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásní a moc ti to sluší! :-). Šedou mám taky ráda čím dál více :-). A co se týče klobouku - už týden kolem jednoho chodím a pořád váhám, zda ho koupit nebo ne. Jestli na něj budu mít tu odvahu :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu, že ti šedá neskutečně sluší! A ty linky? Paráda!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný outfit! Ta šedá ti fakt sekne! Kardigan, botičky, klobouk ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  18. No ja uprednostňujem skôr sivú pred čiernou. Sivá mi je viac srdcu blízka. Tento Tvoj look je dokonalý a určite by som sa za Tebou otočila! Sivá Ti veľmi pristane. Nos ju častejšie. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...