Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Na skok v Primarku

By 28.8.15


O víkendu jsme si s přítelem udělali výlet do Primarku, abychom poznali "vídeňskou kulturu" i z jiné stránky :). Rozhodli jsme se, že to spojíme částečně s procházkou města a návštěvou Ikei, takže si dokážete představit, že to byl program na celý den. Jenom v Primarku jsme strávili asi dvě hodiny. Měli jsme štěstí, protože nebylo moc lidí (v sobotu dopoledne??), a dokonce jsme si zvládli vyzkoušet několik věcí v kabince, kde jsme vůbec nečekali. Neuvěřitelné.


Musím říct, že podzimní kolekce je opravdu povedená, krásné kardigany, ponča, vesty, přehozy, kabáty a hlavně krásné klobouky. Jeden se mi podařilo ukořistit, ačkoli byl jeden z posledních a byl o něj velký zájem. Je v pudrové barvě a velmi dobře sedí. Věřím, že look dokáže pozvednout zase o příčku výš. Kabelky a doplňky jsem se snažila obejít obloukem, protože jsem si řekla, že mám svých náhrdelníků dost. Co jsem ale musela mít, byly drobné sponečky do vlasů, které jsou opravdu roztomilé, že?


V BIPA drogerii jsem si narychlo pořídila olejové perly do koupele s tropickou vůní (to já můžu :)), korektor a světle růžový stín Catrice na projasnění. Navíc na všechny produkty Catrice měli 20% slevu, tak jsem to tam nemohla nechat, no uznejte ;). V obchodě se spodním prádlem (Hunkemöller) jsem si KONEČNĚ pořídila výborně padnoucí tělovou podprsenku. Cena teda nebyla nejnižší, ale vím, že stojí za to, protože dobře padnoucí prádlo je základ :).


Do kabinek v Primarku jsem si donesla POUZE dvě halenky a jedno basicové tričko v šedo-černém odstínu, které je neskutečně pohodlné, a už teď vím, že se ve skříni příliš neohřeje. Halenka s vázankou mě zaujala hned na první pohled, opět je v pudrově růžové, a navíc je velmi příjemná na těle. Oblečená je velmi sexy, ačkoli neodhaluje vůbec nic :). Poslední je volnější šifonová halenka, střihově podobná spíše tričku. Zadní část má delší než přední a skvěle vypadá přes šortky. Má větší výstřih, což u mě není příliš zvykem, ale občas je třeba vybavit šatník něčím "jiným":).




Poslední, co jsem v Primarku pořídila jsou dva polštářky a (překvapivě) pudrově růžová ramínka. Určitě si tam pojedu pro jedna levandulová a béžová, protože jich není nikdy dost :). 
Co se týče fotek, omluvte tentokrát kvalitu, fotila jsem v momentě, kdy bylo špatné světlo, a vzhledem k tomu, že jsem ubytovaná v přízemí, asi ani lepší nebude, bohužel. 

15 komentářů

  1. Teď začínám ještě více litovat,že jsem se do Primarku nedostala,snad mi to vyjde v říjnu.Původně jsem natěšena na kolekci Harry Potter ,ale Tvá halenka s vázankou mě navnadila i na jiné věci,v poslední době si víc všímám i ponča a různých svetrů. Tvůj nákup je jako vždy úžasný,krásné kousky a já se teď víc těším na ten svůj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila sis krásné věci :) Ta halenka s vázankou je skvělá!
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jste teda měli štěstí :) Klobouk je krásný a halenka taktéž. Ty jsem tam ani neviděla, takže jde vidět jak rychle tam věci mění.. Taky se tam hrozně těším, tak do dvou měsíců tam chci jet znovu :D

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký kousky :) Na ramínka jsem tam taky koukala, ale nakonec jsem si je nevzala, asi si koupím spíš dřevěný :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Primark je super - ulovilas tam moc hezké věcičky! :)

    Zvu tě na svou giveaway! :)

    http://timewithbeauty.blogspot.cz/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, mne sa Tvoje fotečky páčia, dokonca aj nákupy sú krásne, presne podľa môjho gusta. :-)
    V pondelok končí moja letná súťaž, budem rada, ak sa zúčastníš. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  7. Super nákupy, krásné, něžné kousky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Super nákupy a krásne kúsky. Ako vidím, cca v rovnakej farbe no klobúčik je fakt naj :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
  9. moc se mi líbí halenka se stuhou a ten klobouček :)

    Puntíkatý blog

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné kousky jsi si koupila! Kord ten klobouček je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa fotky páčia, pôsobia tak jemne a nakúpila si pekné veci:) možno by som aj ja mala skočiť na výlet do Primarku omrknúť si jesennú kolekciu :)
    The Noela

    OdpovědětVymazat
  12. Ten klobouček je božský! Už se těším, až ho na tobě uvidím v akci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně toužím po klobouku !! Ten co jsi vybrala je nádherný!!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. S tým korektorom Catrice budeš určite spokojná, je veľmi dobrý, kryje všetko - kruhy pod očami, akné, je asi najlepší, aký sa dá v drogérii zohnať.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...